Iemand ervaring met Ariat Crowne pro field laarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brigitte

Iemand ervaring met Ariat Crowne pro field laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 12:23

Ik ben dus van plan om deze laarzen te gaan kopen. Van Ariat heb ik al Jodphurs en deze bevallen erg goed.

Wie o wie heeft ervaring met de Ariat Crowne pro field laarzen?

Skitter

Re: Iemand ervaring met Ariat Crowne pro field laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 15:11

Ik vind ze echt te duur.
Ariat zegt comfort, dat klopt. De jophers zijn echt een droom om op te lopen, maar waarom ben je dan de laarzen nodig? Loop je zoveel in je leren laarzen? Als ze voor wedstrijden zijn, lijkt me dat niet. Ik weet niet ik vind het veel geld, en helemaal zonde (van dat geld) als je ze alleen 1 a 2 keer in de week gaat gebruiken. Dan kan je beter was Derbys/Rectilignie kopen. Zien er precies hetzelfde uit, en stukken goedkoper!

Brigitte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 07:21

Ik gebruik m'n jophers dus om op te lopen. Rijden doe ik alleen met laarzen (voelt anders aan of ik elastieken benen heb). Ben het met je eens dat het een hoop geld is, vandaar ook deze vraag. Een nadeel vind ik wel dat het kalfsleer is waardoor ze erg kwetsbaar zijn.

De Debys/Rectilignie zijn die standaard te koop in de ruitersportwinkel? Zeker de moeite waard om daar ook naar te gaan kijken. Elke euro minder is er weer eentje meegenomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 08:50

Ik heb ze gepast, samen met de Derby softjumpers. Uiteindelijk heb ik gekozen voor semi maatwerk van de softjumpers, ben 309 euro kwijt.

Ik vond de ariat ook niet heel lekker zitten.