Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. En risico's lopen m.b.t. mate van verzekerd zijn bij wettelijk niet toegestane combinaties nog minder
. De hieronder staande link geeft denk ik antwoord op jouw vraag. En er staan telefoonnummers waar je naar ik vermoed 100% zekerheid kunt krijgen als je daar naar toe belt: http://www.infopolitie.nl/verkeer/diver ... tekenplaat Margreet schreef:Zie de FAQ.
Citaat:Ik snap dat er mensen zijn die hier zat van worden
pol schreef:Lieve Ikke de flauwekul voorbeelden verzin ik niet zelf maar zijn voorbeelden die ik gecopieerd heb van internet. Het voorbeeld wordt gebruikt op de info politie site en bij autorijverkeerschool en wordt ook beschreven in het blad Paard en Sport dus... is niet echt mijn flauwekul.
Ik heb gesproken met mijn verzekering en met CBR Amsterdam die dit bevestigde dus toch vreemd!! Ik ben op de hoogte van wat er op bokt (faq) staat.
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat JIJ flauwekul verkondigde, maar dat de voorbeelden dat zijn. De bron die je gebruikt hebt licht jou dus verkeerd voor en dat is een kwalijke zaak!