Deze zomervakantie ga ik bij mijn eigen manege op ponykamp. Nu hebben we daar een pony en die is net een paar weken of een maand ingereden, hij heeft net zijn eerste bakles (in een groep dus) gehad.
Helaas heb ik er nog niet op gereden, maar dat wil ik wel graag. Ik heb een keer eerder een andere pony verder doorgereden in de lessen, en dat ging erg goed, maar daarmee ben ik niet als een van de eersten mee naar buiten gegaan.
Op ponykamp gaan wij elke dag twee uur buitenrijden en krijgen we 1 uur les, maar als je op zo'n jonge pony rijdt, kun je daar natuurlijk niet drie uur per dag op rijden, dus dan heb je eigenlijk twee vaste pony's tijdens die week, in plaats van eentje. Maar ik wijd geloof ik nogal uit
dus hier komt mijn vraag:Zouden jullie een week lang op zo'n jonge pony gaan rijden of zouden jullie dat teveel werk of te eng vinden? Wat zouden jullie doen in mijn plaats?
Ik rijd overigens nu zo'n acht a negen jaar en mijn instructrice kwam zelf met het idee om mij op die jonge pony te zetten.
Ik zie het wel zitten denk ik! Dus maar hopen dat ik op Otje (de betreffende pony) mag!
)
dan kan het best hoor