Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sily schreef:Of het nou een flutzadel is of niet, wees er iig zeker van dat hij goed op je paard ligt, omdat ik uit je stukje haal dat deze dat niet helemaal goed doet.
Ze is al vijf maar moet nog ingereden worden, dus ze wordt gespierder en zal zeker nog veranderen kwa bouw, zullen ze ook aan de hand van verschillende omstandigheden hun hele leven blijven doen.
Je hoeft geen peperduur zadel te kopen, je kan deze ook even laten nakijken door een zadelmaker en op maat laten maken.

ik heb er de afgelopen 2.8 jaar veel plezier van gehad en heeft gam de blauwe, rode en witte boom gezien. kun je nagaan!! Faniek schreef:Daarom heb ik nou een wintec met verwisselbare boom
O...jawel....zonder zadel

Pellie schreef:ik ook toen gam nog groeide. nu is hij er doorheen gegroeit en staat mijn winteccie te koop... hij past zelfs de breedste boom niet meer.![]()
maar inderdaad, een wintec met verwisselbare boom is ideaal voor de paarden die nog groeienik heb er de afgelopen 2.8 jaar veel plezier van gehad en heeft gam de blauwe, rode en witte boom gezien. kun je nagaan!!
weer 3 bomen

maar wel met suede)
Faniek schreef:Pellie schreef:ik ook toen gam nog groeide. nu is hij er doorheen gegroeit en staat mijn winteccie te koop... hij past zelfs de breedste boom niet meer.![]()
maar inderdaad, een wintec met verwisselbare boom is ideaal voor de paarden die nog groeienik heb er de afgelopen 2.8 jaar veel plezier van gehad en heeft gam de blauwe, rode en witte boom gezien. kun je nagaan!!
Op naar de wintec wideweer 3 bomen
die vzh modellen liggen imo teveel op de schouderbladen of het materiaal staat me niet aan.