Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

james100 schreef:Is dit DA C van de Bunt en C. van de Boogaart??
Dan heb ik het tel.nummer

Civic schreef:Erwin Geitenbeek doet het ook! Erg goede arts. Van de Boogaart trouwens ook!
Wij hebben er goede ervaringen bij, beide artsen zijn echt vriendelijk en goed voor het paard. Echte aanraders!
Haffie_Lady schreef:Mijn DA komt ook aan huis scannen.
Ik heb Annemarie Groenveld uit Enkhuizen (Dierenartsenpraktijk Enkhuizen) maar dat zal wel te ver weg zijn voor naar wormerveer
, maar Uk is weer helemaal beter). 
esther82 schreef:Mijn vaste dierenarts komt aan huis om te scannen, Hans Coster uit Vijfhuizen.
Ik ben meer dan tevreden over hem, hij is heel kundig en neemt echt de tijd voor jou en je paard.
Meer info, als telefoon en adres per PB.
james100 schreef:esther82 schreef:Mijn vaste dierenarts komt aan huis om te scannen, Hans Coster uit Vijfhuizen.
Ik ben meer dan tevreden over hem, hij is heel kundig en neemt echt de tijd voor jou en je paard.
Meer info, als telefoon en adres per PB.
Hans was mijn vaste DA ook altijd.. Maar de afstand voor hem is te ver weg.. Als er een ongeluk oid in de tunnel is komt hij nooit meer op tijd.. Wees maar zuinig op Hans!!
Ik heb Hans Coster ook als VA, zal ik zeker ook zuinig op zijn. Hij en zijn collega Amber hebben mijn merrie geweldig behandeld na haar ongeluk, ze is in record tempo hersteld. Hij scant idd ook aan huis, maar wat james100 zegt klopt geloof ik zeker. Toen een vriendin van mij naar Wormer verhuisde moest ze dan ook op zoek naar een andere DA.