Hoi
Iets minder dan een jaar geleden hoorde ik ook dat ik nu eindelijk een pony of paard mocht. En na ene maandje zoeken vond ik ene leuke haflingermerrie, ben er gaan kijken en met poetsen was ze harstikke lief. Toen we gingen rijden ging het wel, maar ik was zo zenuwachtig dat ik heel slecht reed en ik kreeg de haflinger amper in galop. Verzorgmeisje erop, ging perfect dus ik ging met gemengde gevoelens naar huis. Eenmaal thuis weer contact opgenomen enzo en na een week zei de eigenaresse opeens dat de eigenaar van de pensionstal waar ze stond hem verkocht had. Ik heb nog nooit in m'n leven zo'n poedersuiker gehoort ! Dus gingen me ouders en ik verder zoeken, we kwamen een paard tegen dat we mochten hebben, als de eigenaresse z'n papieren hield en hij dus officieel van haar bleef. Weer gaan kijken en ik ahd niet het idee dat het wat zou worden, het paard was namelijk erg groot. Maar me ouders bleven aandringen, aangezien we niet zoveel geld hadden om uit te geven. Maar toen ik het paard zag was ik zowat gelijk verliefd, dit paardje kon ik wel prima rijden en het was echt een schat van het dier. Ik heb toen zelfs nog even les op hem gehad. Na overleg met de eigenaresse wist ze zowat meteen dat wij Puck een prima tehuis kon bieden en een paar weken later kwam hij. Helaas is hij pasgeleden overleden
We hebben in totaal denk ik anderhalve maand gezocht. En nu ben ik ondertussen ongeveer alweer anderhalve week ongeveer op zoek naar een nieuw paard. En ik denk dat het nog even duurt aangezien ik graag een dressuurpaard wil, maar me ouders niet zo'n hoog budget hebben dat ze kunnen uitgeven.
-xXx- Marijke