Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Met vicky heb ik al eens eerder contact gehad, ik weet dat zij het er erg naar haar zin heeft
hallo, hier ben ik toch ook weer...
Ik zal even je vragen beantwoorden... en enkele bokkers die op Wennekers staan zijn Alice, Sammy_Jo en SeapyParis85 schreef:maar is het nou ook echt gezellig zo'n grote stal?
Ik denk dat het zo gezellig is als je het zelf maakt, ik vind het heel gezellig.
Zijn er veel verschillende instructeurs?
Er zijn een aantal verschillende instructeurs/instructrices die regelmatig les geven op Wennekers
Hoe gaat het met wedstrijden?
Ik rijd geen wedstrijden maar in principe zijn er ieder eerste weekend van de maand officiele (KNHS?) dressuurwedstrijden op Wennekers. Lijkt me redelijk georganiseerd en ik heb er als pensionklant geen last van (bakken genoeg om naar uit te wijken)
Rijden jullie dan ook wedstrijden bij de Jong?
Ik dus niet, maar sommige van mijn stalgenoten wel
Hoe vind je het op stal en hoe is je paard op deze stal?
Ik durf te zeggen dat mijn paarden het geweldig vinden, ze hebben meer vrijheid in hun stal (uitloopstal), ze komen veel meer buiten en ze hebben meer te zien en ze hebben als ze dat willen sociaal contact
Is hij drukker door de vele paarden of juist rustiger?
Mijn merrie is volledig tegen mijn verwachtingen in veel rustiger geworden op Wennekers. Waarschijnlijk omdat ze altijd iets te zien heeft en ze heel veel naar buiten (haar weitje op) kan
En hoe voel je je zelf op zo'n grote stal?
Ik heb echt even mijn draai moeten vinden, dat vond ik in het begin niet makkelijk (ik was echt kleine stalletjes gewend) maar nu heb ik het reuze naar mijn zin.
Vind je de mensen aardig?
De mensen met wie ik om ga / contact heb vind ik heel aardig... maar daarom ga ik natuurlijk ook met ze om
Praat iedereen met elkaar?
Dat is denk ik bijna niet mogelijk... maar over het algemeen denk ik wel dat zo goed als iedereen aanspreekbaar is. En als er iets aan de hand is met je paard -zoals bv toen Escala afgelopen februari een naar ongeluk had gehad- dan staan verbazingwekkend veel mensen voor je klaar.
Ook mensen die je niet eens kende.
Is er groepjesvorming?
Ja, ik denk dat dat heel logisch (en prettig) is met zoveel mensen. Het voordeel is dat er eigenlijk altijd wel een 'groepje' zal zijn waarbij je aansluiting kan vinden.
Is het eten en het hooi goed?
Imo over het algemeen wel, maar er zit ook wel eens een mindere partij tussen. Overigens voer ik momenteel geen biks van stal omdat Escala makkelijk dik wordt.
Kun je ook een ander menu voor je paard samenstellen?
Ja, ik heb voor hardvoer dan ook bakjes klaar staan voor Escala met kruidenmuesli en supplementen. Deze bakjes worden gewoon door stal gevoerd.
Ik zou graag wat verhalen horen van mensen die er nu of afgelopen 2 jaar hebben gestaan. (negatief of positief maakt niet uit)
Maar voor ik besloot mijn paarden daar naar toe te verhuizen ben ik er eerst meerdere keren op verschillende dagen gaan 'buurten' hoor, ik wou eerst echt wel even de sfeer 'proeven'. Dat raad ik jou sowieso ook aan, dan krijg je iig een beetje een idee of je je er thuis zou kunnen voelen denk ik.