Me pony''s staan swinters bij huis en zomers 700 meter vederop op de wei. maar nu heb ik dus sinds januari een pony die het super deed hij liep fijn luisterde goed alles ging perfect todat die begin mei op de wei ging alles draaide om hij werd vervelend ik kon er niet mee aan de hand lopen an sleepte die me over de wei hij wil niet normaal meer stil staan met opzadelen ( het word ook steeds erger ruinen probeert die aan te vallen als ik er langs lopen en bij de merries begint die als een gek te gillen en hangt die hem eruit om het zo even te zeggen hij heeft heel erg hengstengedrag gekregen sinsd die op de wei loopt)
en het rijden valt al helemaal nix meer mee te beginnen hij slaat constant met ze hoofd hij is totaal niet meer bij het werk loopt de bokken,steigert hij kan egt alleen nog maar klieren.
En het is geen verveeling met buitenrijden is het precies het zelfde en de terugweg nou dat is dus een ramp het enigste wat die doet is gillen en sprongen naar voren proberen te maken hij is eenenal stress.
Maar nu dus de vraag wie herkent dit verhaal een beetje en wie weet een oplossing want ik he hier geen zin meer in en thuis staan kan die helaaas niet want hij kan niet alleen blijven dan slaat de hele box kapot.