) maar op dit moment staan de paarden een beetje op een laag pitje en rijd ik enkel af en toe recreatief. Ik heb dan ook besloten dat ik beter een ander plekje voor haar kan zoeken, zodat ze alle aandacht krijgt die ze nodig heeft. (juist op deze leeftijd, als het zo belangrijk is dat ze veel aandacht krijgt) Ze is namelijk een beauty om te zien, helaas nog wel wat aan de kleine kant (schat rond de 1.58, maar is wel een laatbloeier, wordt uiteindelijk denk ik een lage 1.60'er) dus het is zonde als ze nu niet bereden kan worden en in de sport uitgebracht wordt...
Na een lang intro dan nu de vraag: ik wil haar graag laten beleren voordat ze wordt verkocht (op die manier bereik je een breder publiek, en is haar waarde een stuk hoger...)
Hier wil ik echter zelf niet aan beginnen, ik heb er geen ervaring mee en wil dat het goed gebeurt (ik ga het er niet op wagen om maar wat aan te rommelen, straks verpest ik haar voor het leven...). Wat zijn goede adresjes om haar op een eerlijke manier te laten beleren en wat is jullie ervaring hiermee? En wat voor kosten brengt het met zich mee?