Ooteman?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Countrygurl

Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 21:15

Hoi

Ben net op de site van Ooteman en vraag me af of jullie weten wat de verzendkosten zijn? Gewoon 5,50 ?
En heeft iemand ervaringen met deze winkel? Hoelang duurt het voordat je pakketje binnenkomt enz.

Bedankt!
Groetjes!

lovelance

Re: Ooteman?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 21:19

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 21:46

Best duur eigenlijk, vooral als je het gaat omrekenen haha

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 21:58

De service is in elk geval wel super!
Waar had ik nou laatst een dekje besteld, met NUL verzendkosten...
ohja, www.paardenshop.nl
Heb het dekje nog niet binnen, was helaas niet op voorraad... dus over de service kan ik niks zeggen.
Maar ooteman is goed, ze hebben trouwens ook een leuke winkel..

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 23:04

als ik bestel via internet is dat bijna altijd via Ooteman.Dat omdat je daar onder rembours kan bestellen,dus niet vooruit hoeft te betalen ofzo.Je betaalt gewoon aan postbode en wordt niets extras s voor berekend(hooguit 1.50 extra bedenk ik me net,dus ik geloof dan in totaal 6.50,maar als je een beetej verder kijk top de site kun je alle info vinden en je ziet het ook als je besteld,kun je keizen op welke manier je wilt betalen)
Het fijne vind ik ook dat je de status van je bestelling kunt bekijken of hun site nadat ze besteld hebt,dus kun je zien als het in behandeling is genomen en afgehandelt.Mijn ervargin is dat ik de spullen na 2 werkdagen thuis heb.

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 23:24

Hey dat klinkt wel goed! Beter dan mijn ervaring met www.thegallop.nl.

Heb zo'n 2 1/2 week geleden een aantal dingen besteld. Sommige dingen waren niet voorradig en een halster wat op de site stond hadden ze niet eens meer. Ik heb ondertussen allang het volledige bedrag overgeboekt, maar nog steeds het deel van het halster niet terug gekregen.

Na een paar keer bellen zouden ze het gelijk op de bus doen (afgelopen woensdag) en ze zouden het geld van het halster in het pakketje erbij doen maar heb nog steeds niets ontvangen. En ze zouden het geld van het halster in het pakketje erbij doen.

Ik weet dus wel waar ik mijn spullen niet meer bestel!