Ik vind eigenijk vliegenspul best wel duur zoals vliegvrij is wel €20 of het nou echt heel goed werkt....????
Ik dacht eigenlijk kan ik het zelf niet maken wie doet dat nog meer en kan mij tips geven hoe dat moet en als je dat niet doet wat voor vliegenspul heb jij.
Ik heb een pot met citrongel als je dat er op smeert krijg je allemaal strepen en ik wil dus gewoon spray.
Nu is er nog wel wat neo deo (ofzo) en dan is €10 (niet zo heeel duur) en opzicht helpt dat wel maar ik ben gewoon benieuwd wie dat allemaal zelf maakt en ik hoop dat je mij dat recept dan kan geven
Groetjes Rianne

..Het werkt niet tegen dazen..
Okee, het is duur.. maar goed, paarden ZIJN duur. En je moet dus niet op elke kleinigheid gaan besparen als het gaat om de gezondheid van je paard of iets dergelijks. Je kan toch beter goede vliegenspray kopen (die dingen van de ruitersportzaak werken echt wel hoor!) dan dat je een eng mengsel zelfmaakt dat mischien wel heel agressief op je paard werkt?! volgens mij wil je dat ook niet hebben.. Maar er zullen ook vast wel zelfgemaakt spray's zijn die goed werken...
dies echt niet duur en werkt donders goed.. en voor paarden die er bang voor zijn kun je het gewoon in de dop spuiten en dan word het schuim wat je uitkuntstrijken..