haaihaaiik weet niet of het hier thuis hoort en of het al een keer geplaats is maar ik ben nog niet zo thuis op dit forum, dit is ook mijn eerste bericht!maar nu komt hetweten jullue misschien maneges waar je strandritten kunt maken in omgevind zuid-holland & zeeland! ik heb al veel gegoogled maar kom er niet echt uit!het liefst met internetsites!!alvast heel erg bedankt! hoop dat jullie reageren?!doeii!
Ik zou ten eerste gewoon geduld hebben!Ik zou gewoon in het telefoonboek kijken bij maneges en gewoon opbellen en vragen of ze ook aan strandritten doen..
In Zuid-Holland en Zeeland zijn heel erg veel maneges die strandritten organiseren.In omgeving Katwijk/Noordwijk/Noordwijkerhout alleen al:Manege Jonker - KatwijkManege Bakker - NoordwijkerhoutManege Smit - NoordwijkerhoutManege Meeuwenoord - NoordwijkDe Barnhoeve - Noordwijk
vaak kun je het ook bij campings vinden, die geven ook aan waar wat in de buurt te doen is, vooral ind in zeeland ed suc6
Inderdaad bij manege grol in Renesse, ik heb daar zelf eenk eer een strandrit gemaakt en die was GEWELDIG!!!!