Nieuw van Boett - The Neck Blanket

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noa

Nieuw van Boett - The Neck Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 14:25

Hallo allemaal,

Wie van jullie heeft ervaring met de Neck Blanket van Boett? Het lijkt mij wel handig, maar blijft het ook goed zitten? Mijn IJslander heeft nu een complete deken om, maar tijdens het longeren en/of rijden of als ik de deken wil wassen lijkt het mij wel handig om deze erbij te hebben. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Groeten, Mariska

ellepel

Re: Nieuw van Boett - The Neck Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 15:37

hey.,..dat ken ik nog niet? is dat dan alleen om de hals?
zou voor de mijne wel handig zijn aangezien die dus alleen op de hals eczeem heeft

Noa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 22:30

Via www.ijslandershop.nl en dan bij dekens staat hij bovenaan genoemd. Het zit om de hals en loopt dan via de rug naar de staart, daar zit hij ook om heen. Ik heb al eens gelezen dat het niet echt geschikt is voor volledig in de wei. Van Ivanhoe heb je wel alleen een halsdeken, misschien is dat wat voor jouw paard. Die van mij heeft ook last van de staart.

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 00:01

Ik heb de halsdeken van Ivanho en die bevalt perfect. Mijn pony staat er zowel binnen als buiten mee en hij blijft keurig zitten. Hij heeft alleen maar jeuk op zijn hals en heeft dus geen hele deken nodig.