springschoenen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

velinda

springschoenen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 10:38

Wanneer weet je dat de springschoenen goed passen, liefst met een foto?? Welke vinden jullie de beste?? En wat kosten deze??

Soraya92

Re: springschoenen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 11:13

Ik vind de NEW springschoenen erg goed! Ze zijn eigelijk speciaal voor o.a het gebruik bij sgw wedstrijden , heel licht en ze nemen geen water op ! Ze zijn echt ideaal !
Ze kosten € 45.-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 11:17

Welk merk ik heb weet ik niet, ze zijn van rubber. Ik rij niet zo hoog en niet elke keer springen dus ze hoeven van mij niet zo'n hele hoge kwaliteit te hebben. Die van mij waren 8,45 Ze zitten goed, als ze niet kunnen draaien maar je paar dmoet wel kunne bewegen.

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 13:57

Ik heb die van BR zo'n stoffen en heb 3 plasticken maar die zijn al kapot en een die heeft bont boven aan het randje zodat het lekker zacht is en mooi natuurlijk want heb van alles met bond maar mijn paard is ook heel gevoelig die draagt ook springschoenen, bandages en kootholtebeschermers dag en nacht zo snel die de stal uit gaat..

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 15:27

Ik heb springschoenen van Harry's Horse, ze waren geloof ik €25,00. Ik vind ze wel prettig om om te doen. Ze heeft ze eigenlijk altijd aan, vooral als ik dressuur train. (echt serieus) Ik heb neopreen springschoenen.

Ze zitten goed als ze nog makkelijk dicht gaan en bijna op de grond hangen.