Informatie over Balijbos Zoetermeer gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

Informatie over Balijbos Zoetermeer gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 10:08

Wij ( RoWyGo & Tamaraatjuh ) willen binnenkort een buitenrit gaan maken, en wij hoorden van het Balijbos Zoetermeer. Rijd iemand daar wel eens, en weet diegene dan welke parkeerplaats je de trailer neer moet zetten enzo? en hoe het is, hoe je het beste kan rijden, of er ruiterpaden zijn?

alvast bedankt

ElanII

Re: Informatie over Balijbos Zoetermeer gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 11:01

Volgens mij is het Balijbos niet zo heel erg groot of misschien vergis ik me ook wel. Als je erheen gaat, kan je je trailer neerzetten op de parkeerplaats bij de Balijmanege op het Kurkhout. Daar zijn openbare parkeerplaatsen en volgens mij is daar wel altijd een plekje.
Je zou ook een keer zonder paard gewoon bij de manege kunnen gaan kijken en vragen hoe de uitrijmogelijkheden zijn, hoe groot het Balijbos is en tot hoever het loopt. Dan zie je meteen hoe de parkeermogelijkheden zijn. Moerkapelle-Zoetermeer is niet zo ver tenslotte

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 11:20

Je kan dan beter naar het westerpark in zoetermeer gaan, dan kan je ook nog doorrijden naar het buitenpark. Balijbos is klein en heeft alleen maar verharde ruiterpaden met steentjes waar je dus niet goed kan rijden..

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 11:46

als je een echt lekkere lange rit wilt maken kun je het beste beginnen in het delftsehout, door naar de dobbeplas en zo naar het balijbos. Dit omdat de ruiterpaden in het balijbos soms wat harder zijn. En als jullie gaan laat het me dan weten, dan ga ik wel mee (als dat mag)

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 14:54

Het Balijbos was ook maar een idee hoor...we willen niet zo heel ver weg en Zoetermeer is lekker in de buurt

Dus geef maar tips waar we het beste kunnen rijden