zadel opvullen in N-H... waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

zadel opvullen in N-H... waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 20:34

Ongetwijfeld zullen er wel topics over dit onderwerp zijn, maar met de zoekfunctie kan ik ze niet vinden (werkt die nog niet?) en bij de faq's staan zeer intressante onderwerpen, maar niets over het opvullen van je zadel.

Ik heb een Kieffer Aachen, 2e hands gekocht (via bokt ) en die bevalt me prima! Hij ligt ook goed op mijn paardje, alleen is hij wat hard aan de onderkant.. En hij voelt ook wel ietwat bobbelig aan, de vulling dus.
Nu heb ik er iemand op stal naar laten kijken, en zij zegt het zelfde als ik al dacht, het zadel lijkt inderdaad wel goed te passen, maar misschien toch... beter als het bijgevuld word, of nog beter, helemaal opnieuw gevuld. Dan word hij weer lekker zacht..neem ik aan

WAAR in NoordHolland kun je dat laten doen? Ik woon in Zaandam, en ken wel Ooteman, Vroegop, en heb het adres van boerderijBeurs Morgan in Zwaag gekregen.
Hoe werkt dit nou verder? Iemand moet komen kijken hoe hij ligt op het paard, om te bepalen waar/hoe hij precies opgevuld moet worden? Of breng ik gewoon het zadel en vullen zij het op?

Hoop dat jullie adressen hier in de buurt hebben..
(ohja, kom niet aan met hulsebos ofzo, want ik heb helaas geen hulsebos-centen)

fresco

Re: zadel opvullen in N-H... waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 21:17

In Heemskerk zit een hele goede zadel maker: Stubenitsky
Hij kan langskomen, maar je mag ook zelf langs komen als je weet waar je zadel moet opgevuld worden.

Dabo

Re: zadel opvullen in N-H... waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 21:23

fresco schreef:
In Heemskerk zit een hele goede zadel maker: Stubenitsky
Hij kan langskomen, maar je mag ook zelf langs komen als je weet waar je zadel moet opgevuld worden.

Toevallig heb ik die net gevonden in de Goudengids! Dom dat ik dat niet zelf verzonnen had, ik was daar 'froegah' klant!

Enig idee wat dat kost.... zadel opvullen??