Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben er super blij mee en hij maakt m altijd weer pas als ik t niet goed vind
germie schreef:Kootstra valt in dit geval af. Het gaat om een AB-merk, Zaldi. Kootstra wil alleen maar A-merken doen. En dan nog kost het opvullen bij hem 250-350 euro. Het Zaldi-zadel is 4 maanden oud, 859 euro kostte nieuw. Dus het opvullen staat dan niet in verhouding tot de prijs van het zadel.
Een meer gangbare prijs voor opvullen is 45-75 euro heb ik al gehoord.
monsera schreef:Jawel hoor. De kussens zijn al behoorlijk plat. Mijn andere zadel is bij Kootstra gekocht, deze moest na 2 maanden al bijgevuld worden. Hierna na een jaar nog een keer en nu ligt het zadel al tijden goed.germie schreef:Kootstra valt in dit geval af. Het gaat om een AB-merk, Zaldi. Kootstra wil alleen maar A-merken doen. En dan nog kost het opvullen bij hem 250-350 euro. Het Zaldi-zadel is 4 maanden oud, 859 euro kostte nieuw. Dus het opvullen staat dan niet in verhouding tot de prijs van het zadel.
Een meer gangbare prijs voor opvullen is 45-75 euro heb ik al gehoord.
Je zadel is nog maar 4 maanden oud?volgens mij kan het dan nog niet opgevuld worden omdat er nog niet genoeg ruimte voor is.
Zoro schreef:Maar als het met je andere zadel goed bevallen is snap ik niet waarom je weer naar een ander gaat maar dat kan aan mij liggen..
harnessmaker schreef:mail eens voor meer info. kom door heel nederland.
)? Ik wil mijn zadel namelijk ook nog iets laten opvullen.. GeJe schreef:Het totaal opvulen van een zadel is als een schoen die twee maten te groot is, maar je toch gaat dragen met vier paar sokken.... Als ik jouw verhaal lees, is je zadel gewoon te breed?
bloemkooltje schreef:harnessmaker schreef:mail eens voor meer info. kom door heel nederland.
Kan ik hieruit opmaken dat jij iemand bent die zadels kan opvullen (aan je naam te lezen wel)? Ik wil mijn zadel namelijk ook nog iets laten opvullen..