Bestelling paardendrogist >> Fles (Atex) lek :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bestelling paardendrogist >> Fles (Atex) lek :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 17:56

Ik kreeg dus gister mijn bestelling binnen van de paardendrogist, had een fles atex dazen spray besteld en een wormspuit. De postbode was erg blij met het pakketje, want hij stonk nogal! Bleek de fles atex lek te zijn..... De wormspuit is nog goed gebleven gelukkig.

Kan ik nu de paardendrogist gewoon bellen en dit melden?? In de hoop dat ik een nieuwe krijg. Spul is best duur en weet niet hoeveel eruit gegaan is.

Iemand ervaringen met iets dergelijks bij de paardendrogist??

Me paard was erg blij trouwens met het spul, ging meteen rollen nadat ik t op gespoten had.....

Siempie

Re: Bestelling paardendrogist >> Fles (Atex) lek :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 18:07

Ik zou gewoon bellen, ik denk dat ze je gewoon een nieuwe fles opsturen zonder problemen.

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 18:13

Ze zijn daar idd heel keurig in het afhandelen van klachten, dit staat volgens mij ook op een van de kaartjes die ze erbij doen in het pak.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 18:22

Ik zou ook zeker bellen, paardendrogist staat er ook wel om bekend dat ze de klachten netjes afhandelen idd !

liekjuh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 18:33

ik zou ook gewoon even bellen, ja heb je en nee kun je krijgen

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 20:42

zeker bellen, als er één bedrijf is met goede service zijn zij het wel!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 21:30

Inderdaad even bellen
Ik heb een keer een flesje anti-jeukmiddel besteld en daarvan was het pompje lek. Dat was zo niet te zien maar het spul was door m'n hele zadelkast gedropen. Flesje leeg, al m'n spullen onder die smurrie. Ik ben niet zo'n beller maar ik wist niet waarmee ik mijn spullen schoon moest krijgen, dus toch maar even gebeld. Kreeg meteen een perfect advies en een paar dagen later (ongevraagd) een nieuwe fles toegestuurd!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 21:45

Ze handelen dat netjes af. Wij hadden een keer 50 wormspuiten besteld en er kwamen er maar 25 aan, terwijl er 50 berekend waren. Een paar dagen later kwamen de andere spuiten binnen, zonder gezeur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 21:48

Nou, ga morgen meteen bellen dus. Is echt superspul zeg, had les vanavond, me paardje zweette zich dood en ik rook dat spul nog! Waren helaas geen dazen, want we gingen binnen rijden ivm regen...

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 21:57

Sydney2005 schreef:
Nou, ga morgen meteen bellen dus. Is echt superspul zeg, had les vanavond, me paardje zweette zich dood en ik rook dat spul nog! Waren helaas geen dazen, want we gingen binnen rijden ivm regen...

Dat spul werkt indd geweldig! Had het gister avond opgespoten en 12 uur later (vandaag rook ik het zelfs nog! En dat terwijl ik gister voor een zware les had opgespoten dus 2x zwaar zweten en vandaag een paar regenbuien...die geur overwint alles

En indd Paardrogist is echt een geweldig bedrijf, ben zeer tevreden...koop al die middeltjes via hun ga er echt niet meer voor naar de winkel want je hebt het binnen 1/2 dagen in huis. En de service is uitstekend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 10:58

Nou heb gebeld, ze was echt superaardig, 1000 x excuses en ze sturen vandaag nog een nieuwe fles. Voel me nu weer beetje schuldig, want heb nu 1,9 voor de prijs van 1.... Weet niet hoeveel eruit is gegaan.... Heb wel gezegd dat het voor de postbode waarschijnlijk vervelender was dan voor mij.