ik heb sinds kort les op een eigen paard van iemand, en het is bijna zeker dat ik hem ook echt vast mag gaan rijden. de eigenaresse is ziek, en heeft dus nog geen kans gehad om te komen kijken. het gaat nu beter met haar. ze is op vakantie, en als ze terugkomt komt ze een keer naar mijn les kijken, en dan beslidt ze dus of is haar echt mag verzorgen. dan nu de echte vraag: er is alleen maar af en toe een buitenritje mee gemaakt, en ze heeft dus geen spieren, en ook wel een buikje. ook heeft ze nog niet zo'n heel goede conditie. drie kwartier houdt ze wel vol, maar heeft dus niet een heel goede conditie. hoe kan ik het het beste aanpakken om haar conditie op te bouwen, en heeft iemand nog goede tips om haar ne-, rug-, buik- en achterhandspieren er weer op te krijgen? dus oefeningen die daar goed voor zijn. en oefeningen om haar buikje weg te krijgen? of is dat gewoon conditie kweken, en meer gaan rijden, en dat zo haar buikje wel weg gaat?
een beetje ene vaag en lang verhaal, maar is hoop dat jullie het snappen, en reageren