Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Saskia9 schreef:en je andere paard ook !
die verdient ook weidegang !!

Malibu schreef:Saskia9 schreef:en je andere paard ook !
die verdient ook weidegang !!
Verdienen doet ze dat zeker, maar er spelen ook nog persoonlijke omstandigheden mee![]()
Ik heb nu een geweldige bijrijdster die haar genoeg aandacht en beweging kan geven en we gaan elke paar dagen lekker naar het grasveld waar ze toch even lekker kan grazen.
Als ik haar verhuis is het voor mijn bijrijdster niet meer te doen, en dat vind ik ook niet leuk want ze is echt gek op die pony.... Aangezien Malibu de opvolger voor haar is, kan ze als die goed is doorgereden naar een andere stal met weidegang etc.
Ik zit er toch sterk over te denken om haar naar een africhtingstal te brengen waar ze ook naar buiten kan, en dan bij ons een stal te zoeken met weidegang...
Heb geen zin om in m'n eentje te lopen stuntelen, want dat gaat ook niet goed, dat weet ik nu al...
Saskia9 schreef:ik bedoelde het niet verkeerd hoor !
maar kan je berijdster niet mee verhuizen naar een andere stal dan?
ik weet niet hoe het bij jullie in de buurt zit met stalling hoor,
maar ik denk aan je woorden af te lezen dat je het zelf ook prettig vind dat je paarden lekker naar buiten gaan !
Malibu schreef:Saskia9 schreef:ik bedoelde het niet verkeerd hoor !
maar kan je berijdster niet mee verhuizen naar een andere stal dan?
ik weet niet hoe het bij jullie in de buurt zit met stalling hoor,
maar ik denk aan je woorden af te lezen dat je het zelf ook prettig vind dat je paarden lekker naar buiten gaan !
Dat weet ik, daarom de![]()
Op dit moment komt ze op de fiets en stalling met weidegang is best wel ver, ik heb zelf een auto dus voor mij geen punt. Zit nu ook midden in de stad en zij woont 5 minuten van stal, als ik zou verhuizen zou ze minimaal een half uur moeten fietsen en dan is het ook nog best afgelegen. Zomers niet zo erg, maar denk eens aan de winter...
Mocht ze niet meer afhankelijk zijn van de fiets, maar een brommer of zoiets hebben, dan is er wel over te praten denk ik...
Aan de andere kant zit ik op deze stal erg goed, sta er al 8 jaar en weet wat ik aan deze mensen heb. Dat is ook heel wat waard, op een nieuwe stal weet je niet wat je kan verwachten.
Saskia9 schreef:maar waarom zoveel over hebben voor een verzorgster?
begrijp me neit verkeerd,
maar je laat je paarden nu op stal staan omdat je verzorger alleen daar de paarden kan verzorgen?!
ik zou persoonlijk inderdaad of een andere verzorger gaan zoeken voor erbij,
het zijn wel jou paarden,
en hoe blij je ook bent met je verzorgster,
jou paarden jou,keuze!
Echt waar, iemand met zoveel verantwoording en toewijding vind ik echt niet meer....