De twenter die hem om moet krijgen heeft nog nooit zo'n ding om gehad. Wel een vliegengordijntje, waar ze overigens goed op reageerde (of eigenlijk niet op reageerde
) Maar goed, zo'n vliegenmasker is natuurlijk wel iets ander.s..
Nu hebben we aan de slootkant (twee kanten van het weitje worden door sloot kant begrenst, waar ze ook uit drinken. De kanten zijn niet zo hoog overigens. Maar we hebben er geen hek of lint voor staan dus...
Nu is mijn vraag, kan dat kwaad? Of kan ik haar beter even in de bak eerst laten wennen met dat ding op? Reageren paarden er erg op, of heb je eigenlijk nog nooit een paard tegen gekomen dat er uberhaupt op reageerd?
Zomaar wat vraagjes... Ja, mijn eerste vliegenmasker
Nu heeft mijn andere verzorgpaardje er overigens ook heen, maar daar zijn de sloten enzo afgezet met lint (dat ook echt aanstaat). Bij Wietje dus enkel twee slootkanten, twee kanten een hek en een stukje met een lint waar niet geen stroom op staat...
je hoeft niet bang te zijn dat ie die sloot niet ziet. het zichtveld is prima. einige wat mijn pony wel had, is dat als ik onverwachts op hem af kwam rennen of in eens op zijn rug sprong dat ie wat meer schrok. maar er eerst er aan laten wennen kan geen kwaad, ik vind het wel een goed idee 

HOpelijk komt ie snel binnen