Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

De paarden komen bij ons de hele dag op de weide en verder hebben we vrij ruime stallen en een binnen- en buitenbak.
Succes met je beslissing! jwoltmanelp schreef:Ja, Monsera. In de huidige stal krijgt Pallas per dag 1x hooi. In de nieuwe stal zou dat 2x zijn en kan ik de hoeveelheid ook vermeerderen, want hij is dol op hooi. Hoevaak geef jij je paarden hooi?
sorry. wel vind ik 1 keer per dag hooi wel weinig, helemaal als ze ook nog zo weinig buiten komen. 

Maandelijks kom je op ongeveer €200,- uit, in de zomer is dat heel veel minder omdat de paarden dan dag en nacht op de wei staan.
) zijn we ook veranderd van stal. Van een boer naar de stal waar ik nu met mijn eigen paard sta. In het begin vond ik het allemaal een beetje vreemd. Na ongeveer 1 maand zat ik al redelijk in de groep. Toen mijn bijrijdpaarden gingen verhuizen (dat was na ongeveer 6 maanden) wilden mijn stalgenoten mij niet meer laten gaan, ze waren zelfs van plan om een spandoek te maken. Desnoods sloten ze me op in de kantine, zolang ik maar bleef. Ik ben uiteindelijk maar twee weken weggeweest, toen kocht ik mijn eigen paardje.
Toen we aankwamen was haar hele stal versiert, dus, vriendenmaken doe je snel, als je goed bent voor je paard en voor je stalgenoten!
) dan zou ik zeker niet twijfelen en als het kon vandaag nog mijn paard verhuizen!