Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zoro schreef:De terra scholen hebben ook allemaal paarden opleiding, maar bedenk je eerst goed wat je er mee wilt, wat zou je wille in paardenwereld?
Als je egt iets wilt maken en je bent een dressuurfreak zou ik naar Warendörf toe gaan in duitsland ik ga volgend jaar ook in Meppel paardenhouderij doen en daarna ga ik naar duitsland naar Warendörf ik moet naar meppel omdat ik nog te jong ben om te mogen stage lopen en dan heb je alvast wat voorgrond, maar er zijn onwijs veel mensen die die paardenhouderij opleiding doen terwijl ze niet eens iets hebben met een paard.. Als je wat wil in de paardenhouderij dan moet je er voor gaan.. Maar wat zou je willen later een eign stal of manege?
en ik wil me hele leven al iets in de paarden doen en daar ga ik ook echt voor, messchien een eigen stal/ fokkerij/ trainings stal zowieso instructrice opleiding volgen. mereldevogel schreef:Bij Deurne kun je intern, is zelfs deels verplicht dacht ik, dus dat het ver weg is is nog steeds niet leuk maar in principe geen probleem..
de school in barneveld, is volgens mij iets meer op ook andere dieren gericht, kan het mishebben, maar dat was een tijdje geleden wel zo. studenten zelf zeiden toen dat als je helemaal voor de paarden ging, je beter iets anders kunt zoeken. maar het kan uiteraard dat het nu verandert is...
verder houd ik deze topic zelf ook graag in de gaten.
ik ben gezakt dus heb gelukkig nog even om na te denken...
paarden lijkt me leuk, en ik ben wel een doorzetter. maar ik weet niet, of ik genoeg ervaring heb... er zijn ook mensen met weinig ervaring die zo'n opleiding doen, dat weet ik wel, maar toch... hmz..
kan ook een studie doen en dan later nog die opleiding, komt ook beter ook met stufi.. maar misschien ook niet, kun je beter je hart volgen... whatever, ik houd dit in de gaten..
. Maar word verveeld dat je gezakt bent.. Maar goed nu kan je wel beter en langer erover nadenken wat je wilt strax. 
Passage1 schreef:Kennen jullie ook mensen die intern op de deurne school zitten? en hoe ze het daar vinden?
dat maakt niet uit omdat je toch intern blijft. En stage kan je gewoon in je eigen omgeving zoeken! (op stage kan je ook intern, doe ik ook altijd)
dus drom ga ik nu nog niet naar duitsland ik ga eerst paardehouderij in Meppel doen en dan ga ik samen met me vriend naar duitsland en ga ik daar naar Warendorf dan ben ik 20 jr.