Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Ik leen maximaal en mijn ouders hebben minimum inkomen. Daardoor krijg ik dus ca 700 stufi. Ik werk 20 uur in de week en verdien daar ook rond de 700 euro mee. Verder besteed ik 20 uur per week aan studie (in de tentamenperiodes meer) en heb het dus even zwaar als iemand die fulltime werkt. Voor mijn paard heb ik 3 dagen in de week een verzorgster zodat ik ook eens wat vrije tijd heb 
) dus het is een beetje schipperen om haar te kunnen houden

, ik kan nu wel veel minder gaan stappen, veel minder kleren kopen doordat zo'n peerd erg veel geld kost 

zou er graag nog een 2de bijwillen
(stiekem al een beetje aan het rondkijken
)
) had ik niets meer op mn rekening staan. Gelukkig was het voor de zomer, dus daarna had ik een aardige buffer.

Zaterdag is mijn enige vrije dag. Zondag werk ik namelijk 8 tot 8,5 uur ( van 15.00 tot 23.30) om toch wat centjes binnen te slepen.
)

en ben benieuwd hoe het dan gaat,maar toch mijn paardje blijft op de eerste plaats komen
dus ik blijf gewoon elke dag lekker tijd voor haar maken.mocht er echt eens een dag iets zijn heb ik mijn moeder gelukkig nog voor haar