ervaringen met paardentandarts van horsedentist.nl

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

ervaringen met paardentandarts van horsedentist.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 15:58

hey,
vip laat sinds kort zijn eten vallen/laat het staan(terwijl het echt een mega vreetzak is), en dus denk ik dat hij nodig naar de tandarts moet(hij is nu aan het wisselen).
nu is mijn enige 'probleem' dat vip best wel heftig reageerd op nieuwe dingen. toen mijn zus een keer zn oren had uitgeknipt heeft het ongeveer een half jaar geduurd voor hij we weer zijn oren konden aanraken zonder rare reactie. toen hij zn wormenkuur niet meer wilde is dit nóg erger geworden(en nog steeds niet normaal) toen de dierenarts deze er even grofhandig erin heeft gedaan...
ben dus erg bang dat vip wéér kopschuw wordt als hij zo'n klem op zijn hoofd krijgt om zijn mond open te houden. en zou dus graag willen weten hoe jullie paard op die klem reageerd...
daarbij denk ik erover horsedentist.nl te laten komen, omdat deze in middelburg woont en ik ook in zeeland woon.. ben wel benieuwd of deze jullie bevalt? is hij rustig met paarden of echt zo'n zakenmannetje van 'over een uur moet ik daar en daar zijn dus ophouden knol met etteren en sta stil *klets*' zeg maar