Coolmax t-shirts? 'zomer-rijkleren'

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Coolmax t-shirts? 'zomer-rijkleren'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 14:37

Ik ga voor 2-3 maanden in Korea werken, en daar is het heel warm en benauwd. Ik wil dus wel geschikte kleding mee.

Is het de moeite waard om een paar van die coolmax shirts te halen? Welke zijn betaalbaar? Of zijn er ook nog andere fijne shirtjes?

Ineke2

Re: Coolmax t-shirts? 'zomer-rijkleren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 14:51

Ik zou zelf eerst een gewone sportwinkel kijken, maar verder vind ik de t- shirts van Happy Valley wel fijn en die van Anky.
De laatste zijn alleen wel wat duurder.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 15:00

Bij de Lidl en Aldi hebben ze ook geregeld coolmax-shirts.

Niekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 15:07

Ik heb een dry-fit shirtje van Nike (nieuwste model). Ik heb hier een paar keer mee gereden en ik vind het absoluut niet fijn. Het truitje is niet te klein ofzo maar het kruipt onder het rijden omhoog tot ongeveer waar de rijbroek begint. En als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel dat ik me onder het rijden ook nog druk moet gaan maken of mijn truitje nog wel goed zit.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 15:20

Yep, zoals hier boven staat bij de Lidl: zijn ze echt goedkoop en werken goed. Kijk ook bij gewone sportzaken of ze een aanbieding hebben. Zou ook wel een katoenen met lange mouwen (wit ofzo) meenemen voor het geval je bijv. een keer verbrand bent