Prestige Olympic iemand ervaring mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Malibu

Prestige Olympic iemand ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 13:02

Nou ja, zoals de titel al zegt

Ik kan er waarschijnlijk 1 overnemen voor een leuk bedrag, maar wil graag weten wat de ervaringen zijn met dit zadel.

Ik heb een welsh van 1.40, redelijk smal gebouwd, waar deze dus op moet komen. Maat van het zadel is 17" (past mijn achterwerk wel in) met een boom van 31/32 cm.

#Ymke#

Re: Prestige Olympic iemand ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 13:04

ik heb hier een ouder type Prestige olympia appaloosa liggen.. het is een leenzadel omdat mijn eigen bestelde zadel er nog niet is.. Kan niet anders zeggen dan dat ik het een scheitzadel vind.. ik heb rugklachten en kom na een half uur helemaal gebroken uit het zadel met als gevolg dat ik een week weer niet kan rijden... ik rij dus ook niet met het zadel..

Malibu

Re: Prestige Olympic iemand ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 13:12

Oke, dat is duidelijke taal... Dan ben ik toch wel blij dat ik niet zomaar blindelings er op af ga.

Kan hem een week proberen en dan mag ik 'm terugsturen als het niet past of lekker rijdt. Misschien dat ik het probeer, maar als er meerdere niet tevreden mee zijn dan denk ik dat ik het niet eens doe. Dan kijken we wel verder, want rugklachten daar kom je ook niet zo 1,2,3 van af....

Wat voor zadel heb je besteld als ik vragen mag?