Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shetlovertje schreef:Ik zou kijken wat de heofsmit voor advies geeft
Maar, waar staat ze nu eigenlijk?
Nog wel in mijdrecht.
en rolinda staat in mijdrecht! 
Cassidy schreef:Ik snap het even niet: je paard staat bij een boer omdat er niet op te rijden valt, en dan ga je wel buitenritjes maken?
Je zou kunnen proberen of het zonder kan, als de hoeven teveel slijten heb je duidelijk teveel gedaan.
Cassidy schreef:
Ik snap het even niet: je paard staat bij een boer omdat er niet op te rijden valt, en dan ga je wel buitenritjes maken?
Je zou kunnen proberen of het zonder kan, als de hoeven teveel slijten heb je duidelijk teveel gedaan.

Apple schreef:Ik zou haar gewoon zonder ijzers laten. Ze staat vnl in het weiland en verder zijn de ritjes en het longeren wat je met haar gaat doen ook niet echt schokkend.
Overigens, 'te hoog in het bloed' zou niets te maken moeten hebben met steigeren endergelijke. Aan de hand van jouw beschrijving zou ik het eerder zoeken in het zadel (dat dit niet goed past), wellicht een gebitsprobleem of een probleem met een wervel in haar hals.
Immers, anders zou ze ook onhandelbaar zijn als je zonder zadel buitenritjes aan het maken bent.
) ) maar ze is te ver door gefokt. maar het is echt een paard met een eigenwil. en met buiten ritjes bedoel ik eigenlijk meer stappen (soms wat draven).. en we hebben haar ook al tig keer laten nakijken.. we hebben alles gedaan fysio bij gehaalt, naar een africhtingsstal gebracht, tandarts er bij gehaald, met een homopaat gewerkt echt alles wat je maar kan bedenken..

Roebin schreef:Hoe doet ze dan als je haar met zadel op gaat longeren,