En nu wilde ik graag weten van jullie hoe vinden jullie de hoefijzers zitten en ook de vorm van zijn hoeven zelf?
Hier de foto's ervan:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze zitten ook helemaal scheef
Dat hoekje hoort in het midden van de hoef te zitten, bij jou pony zie ik ze helemaal naar links of naar rechts zitten.. Chonelly schreef:Vooral dat onderste ijzer vind ik er echt niet uitzien! Ik zou echt op zoek gaan naar een andere hoefsmid. Zie ik het nu verkeerd of zit dat ijzer er ook scheef op? dat lipje hoort toch in het midden te zitten. En het ijzer steekt ook aan de zijkanten van de hoef teveel uit. Volgens mij een veel te groot ijzer voor die hoef.

Peachy schreef:Het zijn 2 shetlanders en die hebben al niet veel ruimte om nog meer gaten erin te slaan?
Dit is gewoon prutswerk en geldklopperij. Hij zal waarschijnlijk geen Shethoefijzers op voorraad hebben gehad maar daar is wel degelijk aan te komen! Ik had in zijn plaats op dat moment aan jou uitgelegd dat ik nog geen ijzers er onder kon zetten omdat ik niet de juiste maat bij me had en dat ik z.s.m. weer terug zou komen met de juiste maat ijzers. 
wat dit kan pijnlijk zijn en worden hij staat op de 2 foto duidelijk over zijn ijzer heen het is te ver naar achteren geslagen en voren komt zijn hoef over het ijzer daar krijg je problemen mee als je shet zijn hoeven gaan groeien let maar op