instructeur gezocht in Midden-Limburg!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes_R

instructeur gezocht in Midden-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 21:40

Hallo! Ik zoek een instructeur/trice om mij les te geven in dressuur en springen. Wel op een laag niveau, ik heb nog een jonge tinker. Ik heb les gehad van iemand die wedstrijd gericht was en veel te snel ging. Ik wil gewoon op een ontspanne manier leren. Kan ook in een groep, en ik kan met de trailer naar een manege (kan ook bij mij komen). weet iemand een goede instructeur of ben je dat zelf? Mail me!

Jnien

Re: instructeur gezocht in Midden-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 14:43

Waar in midden limburg?

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 16:47

Je kunt altijd eens kijken op: www.staloppestiene.nl
Ze geeft super les aan allerlei soorten mensen.
Jonge en oude mensen, met vele verschillende soorten paarden. Er stond daar eerst ook een jonge Tinker, dus daar heeft ze ook ervaring mee.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 19:54

het is inderdaad misschien gemakkelijk dat je even een omgeving (bv gemeentenaam) neerzet waar je woont en waar je les wilt hebben (aan huis of bij je instructeur thuis). vaak kan je hier al wat gerichter mee zoeken.

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 07:47

Ik zit in de buurt van echt. Ik kan naar een instructeur/manega toe, maar hij kan ook thuis komen.
Goeie tip trouwens van oppe stiene, een hele mooie stal. Ik hoop wel dat ze niet raar opkijken van een tinker. Ik ben ook geen typ van de mooiste kleren of duurste zadel, dat zie je toch wel vaak op zo'n grote stallen. Maar, ik moet eerst maar eens kijken en dan pas oordelen!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 12:45

Dat maakt waar ik op stal sta ( stal oppe stiene) niets uit! Iedereen is welkom en iedereen is bereid om je iets te leren. Buiten dat om is het er ook heel gezellig!