Naambordjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica12345

Naambordjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 19:57

Waar kan je mooie naambordjes laten maken? Dus niet van die plastike uit de winkel maar echt mooie....Wel graag in de buurt van utrecht anders moet ik zo ver rijden
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Tropico

Re: Naambordjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 20:31

Ik weet niet of je het persee in de buurt wilt kopen?

Maar Anita hier op bokt maakt schitterende houten naambordjes, met of zonder nageschilderde afbeeldingen.
Zij schilderd de afbeeldingen vanaf een foto, ook maakt zij verschrikkelijk mooi schilderijen.

Echt een aanrader, zij kan je de naambordjes gewoon opsturen per post.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Jessica12345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 20:37

Ok
Als het op gestuurd kan is het geen probleem natuurlijk

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 20:47

Ja, hoor de naambordjes kunnen opgestuurd worden.
Ze zijn gemaakt van hardhout en gelakt dus weerbestendig!
Zonder portret vanaf 30 euro en met portret vanaf 46 euro incl. verzenden.
Afbeelding
Voor meer voorbeelden en informatie kan je me altijd mailen.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 17:01

Er zijn er nog een paar op bokt die naambordjes maken! Ik heb er net eentje laten maken. Voor € 12,50 inclusief.

Jessica12345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 18:45

Heb je daar een foto van?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 23:19

Heike op bokt maakt ook mooie bordjes; een deel van het geld wordt gedoneerd aan Brook !

Ik maak zelf ook bordjes; als je een beetje creatief bent, kan je dit zelf ook !
*Je koopt bij de hobbywinkel houten bordjes (ovaal of rechthoekig, kost tussen de 1,50 -1,95)
*verf in de gewenste kleuren (ik neem altijd een cremekleur voor de ondergrond van de bordjes)
*Servetjes in het motief dat je leuk vindt
*Speciale servetten lijm (die is helaas wel duur; ik betaal hier 4,95 voor een klein flesje en 11,95 voor een grote)

Je verft het (rand van het) bordje in de door jouw gewenste kleur. Knip met een scherp schaartje het motief uit je servetje en plak het bovenste laagje (voorzichtig, is erg dun!) met de lijm op het bordje. Goed laten drogen.
Als je een mooi handschrift hebt, kan je de naam van je paard er met een dun penseeltje op verven, anders kan je ook van die afwrijf-letters nemen .
Tot slot smeer je het hele bordje nog een keer goed in met de lijm. (als het buiten komt te hangen, doe je dat ook met de achterkant).

Ik heb zeker al 50 van dit soort bordjes gemaakt. Als je een beetje geoefend bent, maak je zo´n bordje in een kwartiertje .
Je kan echt alle mogelijke motiefjes nemen; van paarden(hoofdjes) tot fruit en bloemen .

Ik kan wel foto´s maken, maar ze helaas niet op de pc zetten. .