Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(misschien wel een ander model dan ik, want de mijne heeft wat meer vrijheid in zit)
--> had daarvoor al verschillende 2ehands zadels e.d. uitgeprobeerd, maar die zaten dus allemaal niet goed
ook de wintecs lagen niet goed --> dus zo'n makkelijk model heeft ze niet, maar dit paste dus meteen 
--> 1 model lag niet meteen helemaal goed op sayla dus die viel af, maar van de andere 2 vond ikzelf dus de Artemis t fijnste, maar ja dat is nogal persoonsafhankelijk. Vond trouwens de andere net iets mooier, maarja t gaat uiteindelijk toch om hoe t zit...

janne8 schreef:hoe is de pasvorm van jc en kentaur?
aangezien buc nogal moeilijk gebouwd is geloof ik
npguitv schreef:700 all inn voor een Kentaur?? Mijne koste 850 kaal.....
Misschien moet ik voortaan toch wat verder informeren, ik bedoel als zo'n passervice aan huis komt en ik daar bv. 50 euro voor moet betalen, was ik nog steeds goedkoper uitgeweest als bij de ruiterzaak in ons dorp...
ja en dan was mijn service dus gratis en zonder verplichtingen en hij woont ook 3 dorpen verderop
dat scheelt ook weer
grid schreef:ja en dan was mijn service dus gratis en zonder verplichtingen en hij woont ook 3 dorpen verderop![]()
Maar hij is in onze omgeving echt een zeer grote en goede zadelmaker en heeft dus ook honderden zadels (nieuw en 2ehands) op voorraad enzo, dus wellicht krijgt hij ook wel meer korting of zo ?! Moeilijk te zeggen waarom t soms ergens goedkoper of duurder is ...![]()
Maar idd goed rondkijken/ vragen kan soms best wat schelen ...![]()
en ik was erg blij dat een kundige zadelmaker mee keek of ie goed lag, ook tijdens t rijden e.d. ... en soms kun je ook nog zeer goed een zadel inruilendat scheelt ook weer