ik weet niet of je een eigen paard hebt op die manege. Maar als je dat hebt, waar leg je nu dan al je spullen neer? of sleep je ze steeds mee? Dan is het erg handig om een kast te hebben. Maar als je geen eigen/verzorg paard hebt, lijkt het me niet echt nodig, tenzij je op 1 of andere manier heel veel borstels ofzo hebt
ik heb een kast, en deel het met een vriendin, onze caps en poetsgerief en heeeeeel veel brol ligt er in
bij ons kost een kast 60 euro+btw per jaar. maar ik heb enkel het 1ste jaar betaald zoals de meeste mensen trouwens bij ons, ze kijken daar niet echt naar.
160 euro per wat?? Afhankelijk van de grote van de kast kan je het ook met iemand samen doen van je les?! Tja, verder weet je zelf het beste of het handig voor je is. Moet anders je spullen op de fiets meenemen?? Hoe vaak ben je dr?? Moet je ver fietsen??
Idd, €160 per wat? Ik zou het zoieso niet doen, je kunt toch makkelijk je cap en poestspullen steeds meenemen? En anders kun je misschien samen met een iemand anders een kastje huren. Maar dan is het nog duur denk ik.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Inderdaad. Dus je wil bijv. een kastje om alleen voor die ene keer per week je rijlaarzen, cap, poetskoffer in neer te leggen? Of rijd je vaker, heb je een leasepony daar.. Een beetje meer info is het wel handig! Anders zou ik het niet doen hoor, is best duur. Dan is het net zo makkelijk om je spulletjes mee naar huis te nemen
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Bij ons op de manege heb ik een klein kastje, 40 cm × 50 cm ongeveer. Daar zitten m'n poetsspullen en m'n cap in, en dat kost eenmalig € 50,-. Ik denk dat je dan aan zo'n grote kast een beetje teveel ruimte hebt.