Startkaart aanvragen...Of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoos

Startkaart aanvragen...Of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 09:49

Ik heb jullie advies nodig . Ik zit te twijfelen of ik een startkaart zou aanvragen.
Ik heb een bijrijdpaard, Meghan, daar laatst een onderlinge wedstrijd mee gereden, en dat ging eigenlijk heel goed. Van de eigenaresse mag ik een startkaart aaanvragen, en officieel gaan starten. (er worden ook officieele wedstrijden op stal gehouden) Maar dat niet zou vaak.
En twee vriendinnen van mij rijden ook officiele wedstrijden (of willen gaan rijden) maar die willen meer de springkant op, en dat met Meghan... (Moet ik het nog even met mn intructrice over hebben)
Omdatik dus altijd van andere afhankelijk ben (zelf geen trailer, niemand die me rijd) moet ik dus altijd met iemand mee.

En nu mag ik waarschijnlijk na de zomervakantie een paard leasen van mijn ouders (de eigenaar van de stal verleasd ook paarden) En daarmee zou ik dan misschien ook wel willen starten, maar dat duur nog wel even natuurlijk.
Dan zou ik in die tussentijd al met Meghan gestart KUNNEN zijn...Maar ik weet het gewoon niet haha

Het kost toch wel aardig wat geld, en dan start ik niet zo veel, is het het waard denken jullie?...

Sjoos

Re: Startkaart aanvragen...Of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 12:02

van alle 16 mensen die dit hebben bekeken heeft niemand advies voor mij?.. :s

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 12:17

Als je maar 2x ofzo start, zou ik t zonde van je geld vinden. Je bent al best wel wat kwijt voor de startkaart enzo. Misschien is t dan beter om te wachten tot je een leasepaard hebt.

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 12:17

ik zou eht niet doen, want dan betaal je eigenlijk voor een veel te korte tijd en voordat je hem hebt ben je ook weer twee weken verder. Als ik jou was zou ik na de zomervakantie met dat paard wat je gaat leasen starten, dan kun je er wat langer van genieten. succes!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 12:20

Ik zou in ieder geval wachten tot je je leasepaard hebt want een startkaartaanvragen ligt toch rond de 70 euro. En tot die tijd rustig meedoen aan onderlinge wedstrijden.

Het grote probleem van afhankelijk zijn is dat je of hetzelfde moet als de rest of maar heel weinig weg kan. Als jullie auto wel kan trekken kan je natuurlijk ook een trailer huren voor een dag (iets van 25 euro).

Nou succes met nadenken

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 12:53

trailer huren kan bij ons op stal (12 euro pd) maar , mijn ouders hebben niets met paarden en gaan dus ook niet mee. En ik ben pas 17, dus ik ben echt afhankelijk van anderen.

bedankt iedereen voor het advies. ik wacht nog even tot na de zomervakantie, kijken of dat van het leasepaard doorgaat, dan kijk ik weer even verder