. Ik zit te twijfelen of ik een startkaart zou aanvragen.Ik heb een bijrijdpaard, Meghan, daar laatst een onderlinge wedstrijd mee gereden, en dat ging eigenlijk heel goed. Van de eigenaresse mag ik een startkaart aaanvragen, en officieel gaan starten. (er worden ook officieele wedstrijden op stal gehouden) Maar dat niet zou vaak.
En twee vriendinnen van mij rijden ook officiele wedstrijden (of willen gaan rijden) maar die willen meer de springkant op, en dat met Meghan... (Moet ik het nog even met mn intructrice over hebben)
Omdatik dus altijd van andere afhankelijk ben (zelf geen trailer, niemand die me rijd) moet ik dus altijd met iemand mee.
En nu mag ik waarschijnlijk na de zomervakantie een paard leasen van mijn ouders (de eigenaar van de stal verleasd ook paarden) En daarmee zou ik dan misschien ook wel willen starten, maar dat duur nog wel even natuurlijk.
Dan zou ik in die tussentijd al met Meghan gestart KUNNEN zijn...Maar ik weet het gewoon niet haha
Het kost toch wel aardig wat geld, en dan start ik niet zo veel, is het het waard denken jullie?...