Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en vaker per jaarsjakie schreef:Er zijn idd al best wel veel bladen, maar wat ik vooral mis is de aandacht voor de basiswedstrijdsport en dan geen wedstrijdverslagen. Meer informatie over (betaalbare) producten, handige tips. Eigenlijk meer een huis,tuin en keukenblad voor de gemiddelde ruiter. Mij interesseert het geen biet hoe ik een geweldige piaf moet rijden of hoe lekker die broek van 300 euro zit.

xxjollyxx schreef:Verder zou ik graag informatie willen zien voor mensen die nog veel dingen willen leren. Neem dus bijvoorbeeld wijken. Welke hulpen moet je gebruiken (in welke volgorde etc) en hoe kun je je paard dat leren.
[***] schreef:dan slaan jullie toch een hoop over. in de ids staat iedere keer een wetenschappelijke da serie zeg maar, gaat nu over luchtwegen en aandoeningen. en ik vind de serie (ik dacht in de hoefslag) over paardenrecht door een paardenadvocaat over bijv. verkoop en aansprakelijkheid ook nuttig. rassen verder uitdiepen; de bit beoordeelt steeds verschillende types van 1 ras, nu friezen en quarters, kwpners zijn ook al geweest. ik denk niet dat er genoeg markt is voor een blad over recreatieruiters, dat interesseert mij eigenlijk niet zoveel, wat zou ik bv over mezelf moeten vertellen? Ik rijdt af en toe een buitenritje en een springlesje. en dan een goedkoop blad zonder reclame is ook een utopie, wat dat kan natuurlijk niet uit. Ik vind wel dat er weinig handige tips in staan, bit gaf een tijdje een paar schoenen weg voor een goede tip, dat vond ik wel erg leuk.
, voor een goed blad wil ik best betalen
.
Maargoed daar gaat het niet over, een clinicagenda zou leuk zijn en een rubriek waarbij lezers ook aandacht krijgen