Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kingstons schreef:Ik weet ook niet hoe ik hem moet corrigeren, negeren heeft heel lang gewerkt, dan hield hij ermee op, boos worden helpt weinig, als hij trapt, trap ik hem trapt hij weer terug, schiet allemaal niks op. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen met hem.
kingstons schreef:Als ik met hem wandel, gaat ie heel erg aan me plakken, wil hij stees met zijn neus dicht bij me komen. Met poetsen is het een ramp, daar zit ook het grootste probleem: dan dreigt hij alleen maar dat hij je wil bijten, tanden bloot, echt heel irritant!
) en deels door zijn karakter. Hij is net zo eigenwijs, koppig en zelfbewust als ik
) moet dat te doen zijn.
Dat begrijpt een paard heel goed...
Citaat:Ik vraag me ook altijd af wat ervan de bovengenoemde paarden was geworden als ze een 'softie' waren tegen gekomen. Iemand die niet geloofd in slaan en schoppen maar in een gelijkwaardige samenwerking.

smurf schreef:
Ik ben het perfect gestructureerde programma van meneer Parelli gaan doen en dat heeft geweldig geholpen, ik ben er nog lang niet, ben eigenlijk net begonnen, maar we komen er vast wel!
pol013 schreef:Ik vraag me ook altijd af wat ervan de bovengenoemde paarden was geworden als ze een 'softie' waren tegen gekomen. Iemand die niet geloofd in slaan en schoppen maar in een gelijkwaardige samenwerking.
Ik denk echt dat mijn paard een gevaarlijk moordtuig was geworden in de handen van dat soort mensen. Ik heb dan ook helemaal niets tegen op een harde en duidelijke aanpak van een paard. (al zullen de bovenstaande reacties op sommige mensen overkomen als dierenmishandeling)