Auw Auw Auw!! Nieuwe Leren Rijlaarzen:P

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loutje

Auw Auw Auw!! Nieuwe Leren Rijlaarzen:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 15:53

Ik wist niet precies waar dit moest staan, maar ik dacht het heeft met pijn te maken dus valt het voor mij onder medisch
Maar ik heb net twee dagen nieuwe leren rijlaarzen en auwaaa dat het af en toe doet:P
Als ik ze moet uitdoen, helpt de hele familie haha. En af en toe word ik woedend op die krengen .....
Maargoed dan moet ik wel ff bedenken dat ik een fikse korting heb gehad en ook dat het ook nog een de 'anky' laars is!

Wens me sterkte }> haha

M3isSi3j

Re: Auw Auw Auw!! Nieuwe Leren Rijlaarzen:P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 17:05

Je had het beter onder Verslag Van De Dag of Algemeen kunnen zetten denk ik..

Een goeie tip tegen de pijn: leg er zooltjes in en ga trappen lopen en fietsen.. Door de zooltjes staan je voeten hoever en zitten je laarzen neit in je knieholtes en door het trappen lopen en het fietsen zakken ze snel in..

Voor het uittrekken moet je je voet bewegen om te voorkomen dat het vacium trekt. Wat je ook moet doen is met je handen je bovenbeen vast pakken en met je handen aan je been trekken. Als je kracht gaat zetten op je been krijg je kramp..

Succes iig

joor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 17:54

misschien nog ee tip: met pendaalemmerzakken om je been je laars in. Ja je krijgt zweetvoeten maar ze glijden er veel makkelijker uit.
Zodra je de laars hebt uitgelopen is het niet meer nodig.
Joor

Maybe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 20:36

Ik leef met je mee! Heb precies hetzelfde, ga er nu savonds de honden mee uitlaten en ze zijn al iets ingelopen.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 15:10

Met kletsnatte sokken ze inlopen! Ik heb dezelfde laarzen en hetzelfde probleem. Ff doorbijten

loutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 16:40

Het doet soms nog echt ff auuwww!:P
Mn rechterlaars is pijnlijker dan mn linker........Vooral bij de wreef, daar drukt ie zow hard dat als ik m langer dan 10 minuten aanheb mn hele bovenkant van mn voet rood is :S

Goed of niet goed? :S

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:05

Heb ik ook. "Gewoon" doorzetten, ooit gaan ze passen en je bent dus niet de enige, ik ga ze zo ook weer aantrekken .

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:26

Nee het beste is gwoon gaan rijden niet inlopen daar worden ze alleen maar slechter op is mijn ervaring en het doet ook nog pijn aan je benen ook nog.. gwoon gaan rijden en niet piepen want lopen lukt toch nooit met die laarzen tot ze egt soepel en al een beetje oud zijn.. maar het zijn geen loopschoenen maar PAARDRIJLAARZEN

Succes ermee

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:50

En ik heb nergens laaast van met mijn nieuwe Ik weet niet hoe het komt, zijn mijn 1e paar, heb nergens geen pijn aan

Maar veel lopen, rijden.. Gewoon even doorbijten en dan zitten ze dalijk als gegoten

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 21:26

Zoro schreef:
Nee het beste is gwoon gaan rijden niet inlopen daar worden ze alleen maar slechter op is mijn ervaring en het doet ook nog pijn aan je benen ook nog.. gwoon gaan rijden en niet piepen want lopen lukt toch nooit met die laarzen tot ze egt soepel en al een beetje oud zijn.. maar het zijn geen loopschoenen maar PAARDRIJLAARZEN

Helemaal mee eens, op dat paard ermee!

Buiten dat ze niet gemaakt zijn om mee te lopen, zakker ze niet op een mooie manier in, als ze door lopen (of nog erger fietsen) inzakken. Aan als je erop gaat en uit als je eraf komt. Gaan ze ook nog eens het langst mee...