Ik heb sinds febr een draver merrie van 5 ze is heel lief wil wel voor je werken e.d maar op een of andere manier krijg ik haar nooitgoed de wei uit, eerst ging het nog wel maar nu hebben ze er een nog groter deel bij gekregen.
ik ben gister een half uur heen en weer blijven lopen maar ze kan niet dichter in de buurt dan 5 meter komen halster heeft ze ook om maar dat helpt niet ik heb hier door dus al een week niet meer gereden.
De enne keer loop ik zo naar haar toe en de andere keer kan ik echt niet bij haar in de buurt komen wie heeft enig idee hoe dit komt en hoe ik er vanaf kan komen>?
ik heb zelf het idee dat ze mij nog niet goed vertrouwd en dat ze misschien voelt als ik mij even niet ged voel oid dat ze dan denk van laat maar straks doet ze mij iets ofzo
het komt denk ik ook door haar verleden op de drafbaan veel in handen geweest bij andere mensen en steeds een andere baas.Ik ben benieuwd!
Nadine
ik geef de andere meestal aadacht daar ga ik eerst heen maar nu tegen woordig begind zij te rennen en gaan de anderen haar achter na dus dara heb ik nog niks aan
maar als ik haar te pakken krijg zal ik meer grondwerk gaan doen