Pikeur GPA/ Pikeur GPA titium

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noor

Pikeur GPA/ Pikeur GPA titium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 11:11

Misschien wil ik een van deze caps kopen.
Maar omdat het nogal veel geld is, ben ik erg beniewd naar jullie ervaringen..
Welke cap zou je me aanraden, hoe zit het met de ventilatie (erg belangrijk), prijs- kwaliteit verhouding etc.
Alle info is welkom!

Oakland1990

Re: Pikeur GPA/ Pikeur GPA titium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:05

ik heb een 58 hoeveel wil je ervoor?

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:07

hoi ik doe mijn GPA weg omdat ie me net iets te krap zit, dus als je even pbt met je maat??

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:47

Waarom per se een Pikeur?
Alleen om de uiterlijk?
Het is echt veel geld voor een cap, ik zou als ik jou was gewoon bij wat ruitersport winkels kijken...er zijn veel anderen die net zo mooi zijn, en stukken goedkoper (ook niet moeilijk...)

Bvb de HH Pro Plus, die ga ik kopen ipv de Pikeur.
En aan de ervaringen van mensen op Bokt.nl ademt hij heel goed, en zit hij erg lekker. Het zelfde 'model' een beetje als Pikeur.

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:50

Ik heb ook een pikeur gekocht hoor.
Met die andere helmen was mijn hoofd opeens 7 keer zo groot en bij deze viel dit het meest mee. ze kosten wel veel maar ik vind het samen met mijn leren laarzen mijn beste investering ooit.Totaal geen spijt van hoor.

Loenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 14:59

Ik DENK dat heel veel mensen hem toch kopen om het merkje, omdat je cap's hebt tegen calimero effect, en met hele goede ventilatie die toch snel een eurotje of 150 goedkoper zijn!

HH pro plus BV.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 15:21

Ik heb de Pikeur GPA en die zit toch wel erg prettig. Ik krijg een zweethoofd in alle caps en dus ook in deze, maar deze is binnen no time weer droog. Bovendien zit hij helemaal goed en heb ik nooit het idee dat hij ook maar iets zou verschuiven mocht ik ooit eens vallen.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 15:58

Ik heb ook een GPA cap. Gekocht van iemand hier op bokt. Dus hij was niet mega duur. Ik ben er zeer tevreden over. Hij zit echt goed en 20x beter dan mijn vorige. Als ik er nog een keer 1 koop wordt het weer een Pikeur. Dan maar iets meer betalen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:51

ik heb een irh. is exact het zelfde als de pikeur maar dan een ander merkje. Ik had eerst de pikeur op en zag toen de irh staan en die zat nog fijner als de gpa. En de irh koste 135 euro dus keuze was makkelijk gemaakt

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 19:11

Ik heb ook een GPA titanium hij bevalt me opzich wel.. alleen hij is echt ontworpen voor een iets ronder hoofd en mijn hoofd is ovaal.. ik wil hem al een tijd graag hebben.. maar echt ventileren doet ie niet... die oude casco van mij deed dat beter hehe.. opzich een hele investering.. hij staat leuker dan dat hij zit :S hehe niet echt handig he