Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wij slapen in de pipowagen en de paarden op de wei.
Max_is_lief schreef:Antheman, waar ligt De Kleine Pol? En zou je me de route die jij over de Veluwe hebt gemaakt misschien willen pb-en? Verder nog tips?
De foto's van jouw trektocht zien er erg leuk uit trouwens! Leuke paarden! Die zwarte, is dat een merens toevallig? Heb ik vroeger ook nog op gereden. Maar dan gaan we een beetje off-topic...

Max_is_lief schreef:Dat boek is geen slecht idee! Ik vind dat er heel weinig echt goede informatie te vinden is over routes, slaapplekken, uitrusting etc. Ik had een gidsje over de Veulwetrail besteld. Daar staan wel een hoop overnachtingsplaatsen in, maar die routekaarten zijn echt flut! Heel globaal staat daarop aangegeven hoe je moet rijden. Daar heb je toch niks aan! Je moet echt alles zelf helemaal uitzoeken. Nou vind ik dat niet zo erg, maar ik denk dat het een gat in de markt zou zijn als er een keer echt goed materiaal verscheen.
Op jouw foto's zie ik jou trouwens wel rijden met een plattegrong om je nek. Is dat een gewone kaart, of een speciale ruiterroutekaart? En zo ja, waar heb je die vandaan?