Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kyona schreef:Is idd om ervoor te zorgen dat je nog met B met de trailer mag rijden. Er verandert niets aan de trailer, alleen op papier. Houdt nu wel in dat je paard max 640 mag wegen, dus als je een megakoudbloed hebt die daar overheen gaat dan mag je er niet mee rijden.
Karoena schreef:Nou is de trailer 660 kg leeg en mag maximaal 1300 kg wegen. Dus mijn paard mag maximaal 640 wegen. Ik heb een Kwpn-er van 1.66 cm. Wat zal hij wegen?? geen idee? Denk je dat dit goed is of dat ik beter kan kijken voor een andere trailer??? Ik wil dolgraag een Böckmann, aangezien dit hele fijne trailers zijn of heb je een andere mening??? ik hoor het graag...
ikke schreef:Karoena schreef:Nou is de trailer 660 kg leeg en mag maximaal 1300 kg wegen. Dus mijn paard mag maximaal 640 wegen. Ik heb een Kwpn-er van 1.66 cm. Wat zal hij wegen?? geen idee? Denk je dat dit goed is of dat ik beter kan kijken voor een andere trailer??? Ik wil dolgraag een Böckmann, aangezien dit hele fijne trailers zijn of heb je een andere mening??? ik hoor het graag...
Vraag Karin hier even voor de formule, die is voldoende betrouwbaar. Ben gewaarschuwd dat het krapjes kan worden.