Waar zadel inruilen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Waar zadel inruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 16:10

Ik zoek in de omgeving van Hoogeveen iemand die zadels inruilt voor een goed passend zadel.
Ik heb nu een kieffer maar wil toch graag een zadel met kniewrong, en aangezien er een nieuw paard komt kan het zadel gelijk passend op haar gemaakt worden.

Tom v/d Brink is zowieso zadelmaker, ik weet alleen niet of hij zadels inruilt??

Fleur1977

Re: Waar zadel inruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 18:49

Volgens mij ruilt hij ook wel in hoor, hij heeft volgens mij alleen niet heel veel verschillende zadels waarvoor je kunt ruilen. Je zou hem gewoon even moeten bellen over wat hij heeft liggen. Anders zou ik Divoza adviseren...

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 20:36

Tom v/d Brink ruilt als het goed is geen zadels maar van Triest in Meppel wel, dat is om het zo maar even te zeggen de leraar van Tom. Hoor veel goede dingen maar wel dat je heel lang op je zadel moet wachten als je er zelf niet aandenkt. Ik ga er zelf waarschijnlijk ook heen. Ga in ieder geval NOOIT meer naar Holl'veld.

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 21:10

snowylover schreef:
Tom v/d Brink ruilt als het goed is geen zadels maar van Triest in Meppel wel, dat is om het zo maar even te zeggen de leraar van Tom. Hoor veel goede dingen maar wel dat je heel lang op je zadel moet wachten als je er zelf niet aandenkt. Ik ga er zelf waarschijnlijk ook heen. Ga in ieder geval NOOIT meer naar Holl'veld.

Nooit meer naar Holl'veld
Waardeloos hè! Die vent liegt en bedriegt

Van Triest.... die kan ik wel eens bellen idd!

lysuma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 22:15

Moet je daar naar toe?
Ze zitten in Meppel of niet?
Of komen ze ook wel aan huis?
Ik ben namelijk ook benieuwd als ik wel een goed passend zadel heb?
Zo niet, dat ik wel een passend zadel krijg.

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 07:15

Van Triest zit idd in meppel, je moet naar hem toe komen. Jennifer bellen heeft geen zin Wij gaan binnenkort ook gewoon heen op een morgen.
@ Lysuma: als je je zadel alleen wilt vermaken zal ik je aanraden om naar Tom v/d brink te gaan hier heb je je zadel namelijk snel terug en dat duurt bij van Triest nogal eens lang.