Een inloopstal voor drie pony's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flying

Een inloopstal voor drie pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 11:06

Ik mag een pony kopen en ik kan hem bij een vriendin thuis zetten en die hebben een inloopstal met een paddock eraan vast
ZIj heeft al twee pony's; een shetje en een D-pony ik zelf wil graag ook een D of E-pony maar ik vraag me af hoe groot de opp. minimaal moet zijn van de paddock en t stalletje samen voor die drie pony's omdat ik hem niet op een te klein stukje ruimte wil zetten, ze staan er ook niet de hele dag, ze worden smiddags tot savonds op de wei gezet, die zeker groot genoeg is voor drie

2Morrow

Re: Een inloopstal voor drie pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 11:09

een gewone stal moet 2 keer zo groot zijn dus bv een paard van1,50 moet in een stal van 3 bij 3 staan . maar hij groot een inloop precies moet zijn weet ik niet maar ze moeten nog wel een beetje kunnen bewegen

flying

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 11:12

Het is best een grote stal die shet en andere pony zouden er allebei tegelijk in kunnen rollen denk ik wel .. maar nou is een shet niet zo groot dus dat zegt niet zo veel Tong uitsteken

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 12:44

hoi
ik heb ook een inloopstal en die is 3x5m en er een uitloop van ongeveer 5x15 er staan een dpony en een epony in

maar ik vind persoonlijk de uitloop belangerijker dan de stal want ik merk dat ze daar echt alleen in schuilen en ze liggen voor de rest altijd buiten