Ik heb ongeveer anderhalve maand geleden een 4-jarige merrie gekocht. Zij was nog onbeleerd en had altijd op het land gestaan. Ik heb nog 2 zadels van mijn vorige pardje, maar deze passen niet.
Ik ben bezig met het beleren maar heb dus geen goed passens zadel. En ik ga er niet op met een zadel wat niet goed ligt!
Ik moet dus op zoek naar een nieuw zadel... Maar ik ken geen goede zadelmakers. Ik wil mijn oude zadels inruilen op mijn nieuwe zadel. Omdat het nog zo'n jong paard is en dus nog aan het groeien is en in haar lichaam nog veel in haar bespiering zal veranderen, wil ik geen duur zadel kopen. Aangezien ik misschien over een tijdje weer een ander zadel moet.
Mijn paardje heeft een redelijk rechte rug en wat schoft. Het is dus geen standaard rug.
Ik ben op zoek naar een zadelmaker die heel geduldig is met jonge paarden, verschillende soorten zadels heeft en waar ik het liefst mijn zadels kan inruilen.
Wie kent er nog goede zadelmakers????????
Mijn paardje staat in NIeuw-Vennep (bij Schiphol/Amsterdam in de buurt), dus het moet wel te doen zijn uiteraard!!!!