zwemmen vlakbij nunspeet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sempre

zwemmen vlakbij nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 09:06

haay!
Ik ga met mijn pony eind juli een weekje naar Nunspeet Haha!
Maar ik wil echt vet graag met haar zwemmen! Weten jullie ergens in de buurt waar een lekker meertje is(voor paarden:P)?
Ik ga op camping de witte wieven staan(www.wittewieven.nl), dus ik wil het wel graag te voet redden!
Laat het me weten:D

Ibbel

Re: zwemmen vlakbij nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 14:56

Ben je een beetje ongeduldig of lijkt dat maar zo? Vraag het aan de mensen van de witte wieven. Die moeten het toch wel weten lijkt me. Op paard onder de man afstand zou ik zo gauw niks weten.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 15:10

Beetje geduld lijkt me ook wel op z'n plaats. Bovendien is het niet toegestaan om op jezelf te reageren om je topic hoog te houden. Twee berichen dus verwijderd ("zucht" en "niemand?")

Het enige dat ik in de buurt weet, is de Zandenplas. Maar daar mag je zeker weten met je paard NIET in, helemaal niet tijdens het zomerseizoen.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 15:56

Ik ben op ponykamp geweest in Biddinghuizen, en daar gingen we zwemmen in het veluwemeer(of iig door het Veluwemeer heen rijden)... Dat is vanuit Nunspeet ook wel te rijden, iig met n trailer, denk dat je er onder het zadel wel heel lang over doet Knipoog!!!
En idd, mail die mensen van de camping eens!

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 16:41

Elles schreef:
Beetje geduld lijkt me ook wel op z'n plaats. Bovendien is het niet toegestaan om op jezelf te reageren om je topic hoog te houden. Twee berichen dus verwijderd ("zucht" en "niemand?")

okee sorry Verdrietig
maar ik heb de witte wieven zelf al gemaild maar ik krijg niks terug!(al twee weken geleden)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:33

zandeplas mag je wel in met de paarden maar idd niet in het zomer zeizoen. van maart tot oktober mag je er niet komen. Verder heb je hier in de buurt van de witte wieven niks (mijn manege zit vlak bij de witte wieve)

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 20:37

okeey! bedankt... Knipoog wel jammer... maarja! Je kan er voorderest vet mooi rijden Haha!

oja... hier mag wel een slotje op Knipoog Ik weet genoeg Knipoog