Ik ga over een maand voor het eerst een Kur op Muziek rijden en vroeg ik me af of jullie nog wat tips hadden voor mij, zowel over de proef als over de muziek
Ik zal even wat over mij en mijn paard vertellen. Kendi is een smal gebouwde en kleine KWPNer, dus echt zware muziek zal niet bij haar passen. Ze is wel heel vurig en pittig. Laatste M2 wedstrijd
Z1 training (nog laag ingesteld)

Verzamelde draf
Hier even wat foto's om aan te duiden wat Kendi voor paardje is en hoe wij als combinatie zijn. Alvast bedankt

Groetjes Kate
(off-topic, sorry
Zomer muziek vind ik zelf echt geweldig, lekker vrolijk en dat vurige past wel bij Kendi, alleen dan heb je weer een probleem in de winter, moe je weer een andere Kur maken
Celtisch vind ik zelf ook tof, ik luister daar heel veel naar en dat lichtvoetige en een beetje zweverige muziek past wel bij de kleine slanke Kendi. Maar dat is weer niet zo bekend, dus dat weet je nooit zeker of het in de smaak valt.
. Queen is zo'n 100.000 keer gebruikt en idem Keltische muziek. Toevallig zijn we nu een kur aan het maken op salsa, lambada etc. muziek