Maakt dat wat uit? Schrikdraad gewoon op gras?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Countrygurl

Maakt dat wat uit? Schrikdraad gewoon op gras?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 18:31

Hoihoi

Ik ben om 5 uur naar de manege gegaan om de paardjes van de wei te halen. Ik zei tegen mijn vader dat we de schrikdraad wel erop zouden doen als de paardjes binnen stonden. Zijn we het nu vergeten!

Maar maakt dat wat uit? Hij ligt nu dus gewoon op de grond en zit niet vast. Mijn vader zegt dat zo: Dalijk vliegt het in de fik...Met deze droogte...

Weet iemand van jullie of het wat uitmaakt?

Groetjes !

piggeljay

Re: Maakt dat wat uit? Schrikdraad gewoon op gras?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 18:36

bij mij ligt het schrik draad ook vaak gewoon op de grond, het enigste dat er gebeurt is dat het gras er onder wegschroeid en je een bruine streep ziet in het gras.
maar aan de andere kant heeft je vader ook wel een beetje gelijk, met dit droge weer kan een klein vonkje ernstige gevoelgen hebben, dus als je je er niet goed bij voelt waarom ga je het dan niet even ophangen, het is wel zo netjes en de manege heeft geen stroomverlies door dat de stroom is onderbroken omdat het draad op de grond ligt

solarpleure

Re: Maakt dat wat uit? Schrikdraad gewoon op gras?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 18:38

Ja moet het gras maar gewoon weg gaan, daar is het draad voor Tong uitsteken
Nee denk dat het niet erg is, maar bij ons is de stroom altijd van de draag af zodra het nderbroken word...