hoi hoiik ben gewoon nieuwsgierig..hoeveel betalen jullie per keer aan jaarlijkse inentingen?met voorrijkosten?
Eind vorig jaar hebben wij volgens mij 20euro voor de eerste en de andere 10euro betaald. Bij de eerste zit dan 10euro van voorrijkosten bij
Per keer aan jaarlijkse inentingen... Vandaag is mijn paard geent, weet niet precies hoe duur t was, de rekening komt later, maar de VA vertelde mij dat Influenza elk half jaar moet en Rhino elke 4 maanden om effectief te zijn.
laatst 17 euro betaald( tetanus) en jaar daarvoor 24 euro omdat het via rekening ging.metd ie 17 euro hebbben we contant betaald
54 euro, voor influenza, tetanus en rhino. De voorrijdkosten delen wel met elkaar, omdat alle paarden tegelijk geent worden. Bij ons enten we twee keer per jaar.
40 euro maar dan voor al die ziektes.of dit met of zonder voorijkosten zijn weet ik niet (me mammie betaalt altijd )
15 euro , geen voorrijkosten omdat ie er meerdere tegelijk op stal doet en ook honden, katten e.d gelijk meeent als die gedaan moeten worden.