Handelaren in friesland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mutsjefluts

Handelaren in friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 20:07

Volgende week komt een vriendinnetje van mij over uit Duitsland. Omdat ze op zoek is naar een paardje wilde ze hier in de buurt ook bij wat handelaren gaan kijken, ze is op zoek naar een tinker, haflinger of andere stevige pony in de lagere prijsklasse.
Iemand enig idee of er in de omgeving van Leeuwarden een handelaar zit die misschien iets heeft staan? Ben verder hier helemaal niet bekend, vandaar.

Anoniem

Re: Handelaren in friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 20:51

Sipko Sipkens in Groningen heeft erg veel paarden staan. Van goedkoop tot duur. Een erg goede handelaar. Maar neem zoals altijd wel een kenner mee Knipoog
Cees Seinstra uit De Knipe (vlakbij Heerenveen) is zelf handelaar (op kleine schaal) en kent veel betrouwbare handelaren in Friesland.
Eelke Zijlstra uit Tijnje (ook vlakbij Heerenveen) handelt in goedkope paarden. Maar absoluut niet betrouwbaar!
Romke Dijkstra uit De Knipe heeft een redelijk grote handelsstal en heeft misschien wel wat staan. Wanneer je daar heen gaat, kun je beter contact met mij opnemen. Daar wordt hij meestal een stuk betrouwbaarder van Haha!
Ik weet niet of de Leeuwarder Manege nog paarden te koop heeft staan...
In de directe buurt van Leeuwarden ken ik niet veel handelaren. Maar dit zijn handelaren op een half uur rijden.

JulienSVU

Re: Handelaren in friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 20:54

Wij hebben een handelsstal 10 km van Leeuwarden vandaan. We verkopen paarden en pony's in diverse prijsklasses. Je kan een kijkje nemen op onze website www.veraunica.nl misschien vind je iets bij ons aanbod Knipoog