Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:Hoewel sommige paarden geboren brokkenpiloten zijn, rijst bij een dergelijk verhaal altijd de vraag: hoeveel voer stop je erin en wat doe je ermee?
angela88 schreef:Waarom zie je het niet zitten om haar tussen de ruinen te zetten??? Misschien gaat dat juist wel erg goed, als je het niet probeert zou je het nooit weten.
paars schreef:Misschien staat jou paardje door haar gezondsheidproblemen erg laag in de rangorde en is het beter om haar (als dat kan) bij wat oudere, rustige merries zetten?

)patos schreef:Ik zou iig de wei ook even nalopen, het in de sloot terecht komen en de wond aan het been kunnen best wel eens veroorzaakt zijn door een slechte onheining.

. Ik zou gewoon even met K&J overleggen, je weet maar nooit
. In de ruinenkoppel lijkt me niet zo een heel goed idee om de reden die jij zelf al aangeeft (en ik kan je voorspellen, dat worden pas echte rellen en dat is ook niet echt de bedoeling voor de mede-ruinen). Je kunt wel naar een andere stal gaan en het paardje dan weer in een koppeltje buiten zetten, grote kans dat precies hetzelfde gebeurt. De "dichtheid" wordt er niet bepaald kleiner op, aangezien ik geen stal in de buurt ken met een dergelijke oppervlakte land per paard (en dat is juist zo belangrijk). Hopelijk komen er spoedig goede tijden voor jou en Rhea! Succes met je keuze en natuurlijk met de komende revalidatie periode!